door nicky | jun 23, 2017
We spreken alle werkzaamheden duidelijk door en doen tests en scans met je zodat we precies weten wat je wilt. Op het werk wat wij aanleveren, geven wij enkele correctierondes. Op deze manier kun je ons tijdig bijsturen en voorkomen we extra werkzaamheden!
door nicky | jun 23, 2017
Je kunt bij Bereikmeer.nl je pakketten maandelijks betalen en opzeggen, omdat wij vertrouwen hebben in onze producten en service. Als je niet tevreden bent dan kun je iedere maand zonder verdere betaalverplichtingen uit je abonnement stappen.
door nicky | jun 20, 2017
Dat is uiteraard geen probleem.
door nicky | jun 20, 2017
Nee. Op het moment dat je geen actieve pakketten hebt, wordt je abonnement automatisch inactief. Dat betekent dat je account niet meer wordt beheerd en dat we je daar dus ook niet voor laten betalen.
door nicky | jun 20, 2017
Wij werken met een automatisch betalingssysteem, waarbij je zelf je facturen en de betaalstatus kunt inzien: 24/7.
Recente reacties