door nicky | jun 23, 2017
Bereikmeer.nl staat voor samen meer bereiken. Wij kunnen naar wens het gehele communicatie traject uit handen nemen, voor je inrichten en beheren. De boodschap kunnen wij echter niet voor jou verzinnen en daarvoor zul jij ons moeten voorzien van informatie. Wij doen...
door nicky | jun 23, 2017
Bereikmeer.nl onderhoudt geen klantenbestanden. De enige uitzondering hierop is als je voor het Nieuwsbrieven pakket kiest. In dat geval hebben wij een bestand in beheer met alle e-mailadressen waar de digitale nieuwsbrief naar verzonden dient te worden.
door nicky | jun 23, 2017
Bereikmeer.nl gebruikt het materiaal dat klanten ons toesturen alleen voor de pakketten die ze bij ons afsluiten. Heb je een facebook en linkedin pakket? Dan gebruiken we jouw logo op deze twee media kanalen, voor eventuele andere doeleinden vragen we je...
door nicky | jun 23, 2017
Jazeker. Bereikmeer.nl heeft meerdere accountmanagers en deze worden aan vaste klanten toegewezen. Mocht je niet tevreden zijn over je vaste contactpersoon, dan kun je zelfs dus nog ruilen!
door nicky | jun 20, 2017
Nee. Wij gaan direct voor je aan de slag en leveren z.s.m. jouw gekozen product op. Dat is voor ons best een risico, omdat het veel geld kan kosten om iets te maken. We vertrouwen er echter op dat jij blij bent met het resultaat en onze dienstverlening, en netjes de...
Recente reacties